Sahabat Ratu

Monday, July 13, 2009

bila claz cancel lagi...

lab x mula lagi?aduhh,claz cancel la ye.tensennya..berkobar2 nk blaja ni,skali cancel da..setelah hampir 20 min berada kat dlm lab, aku pun keluar la da lab 2..lepas kuar dari lab,aku pun p la ke bilik penyelia PSM aku..naek tingkat 3,penatnye..lenguh kaki...alhamdulillah ada pun encik..kemudian aku pun masuk ke dlm bilik dia untuk membincangkan mengenai PSM aku..bincang punya bincang punya bincang, last2 baru la aku dapat paham ape sebenarnya yang aku kene buat untuk projek tu..aduyaii,rase macam susah je..mampu ke aku ek?huhu...keluar dari bilik beliau aku still lagi memikirkan projek aku tu...InsyaAllah,aku boleh..Ya Allah Ya tuhanku,permudahkanlah segala urusanku...semua da setel,balik la..then aku nampak ATM,baik g cek duit da masuk lom..cek punya cek xmasuk lagi da..dengan perasaan yang sedey aku pun blah dari situ..nampak cempedak goreng..aiyoo mesti singgah ni..haha..van nak balik kolej pun xde lagi..baik makan cempedak jap..makan punya makan punya makan, akhirnya van pun sampai.semua budak berebut2 nak naik,yang peliknya semua berebut tempat duduk blakang,aku ape lagi terus duduk depan sebelah driver..haha..smpai kolej terus g cafe..hurmm,ayam goreng+nasi+kuah kurma..sedap...sampai bilik makan..nyumnyumnyum..lepas makan mata rase ngantuk plak tp xmo tdo,cepat2 g solat..selepas solat aku pun duduk la depan laptop ni,xtaw nak buat ape ek?hurm,last2 aku create la post ni..tengah2 post nampak plak buku yg aku pjm dr library minggu lepas pasal RFID..haa,aku kene baca la kalau tak alamatnye xberjalan la PSM aku kang..haha..so ape lagi, setakat ni je la.aku nak g baca buku ni(harap2 tak tertdo la nnt)..hahaha...

3 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...