Sahabat Ratu

Sunday, March 28, 2010

mee bandung bebola daging..

ahaa..jangan terkejut dan ragu2
..anda memang berada di laman yg betul cikmekda.blogspot..bukan diblog cheffwan..hehe
"mee bandung bebola daging"?..
ahaa..terliur ke korang dengar?
huhu..
anyway..saje je cik post tajuk 2 biar kasik korang terliur sket..hehe
resepi ni cikmekda cipta ptg td..
alkisahnye hari ni cik puasa then xtaw nak buka ape..
kebetulan plak keje yang melambak sudah hampir selesai,
jadinya tangan ni terasa nak memasak sambil2 menenangkan kepala yg serabut dengan assigment2 yang berlambak tu..huhu
so, ptg td cik balik ke rumah angah cik yang sangat dekat 2,
then kat uma dia ada pek rencah mee bandung muar..
jadi cikmekda pun dengan kekreatifannya telah memasak mee bandung tersebut..
tapi kali ni cik tukar daging hiris dengan bebola daging..huhu
..tengok la betapa banyaknye bebola daging..haha..

4 comments:

  1. blh bkak kedai makan la camni....

    ReplyDelete
  2. t da bukak kedai, jgn lupa datang ye..haha

    ReplyDelete
  3. boleh, jnji mekda belanja.....

    ReplyDelete
  4. boleh je..tp jgn dtg slalu t bankrup plak.. ngeh3..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...